Uncategorized

بهترین طعم سالت براساس نظر کاربران واقعی!

افرادی که می خواهند سیگار را بوسیله پاد  ترک کنند  معمولا دچار این مشکل می شوند  که بهترین طعم سالت برای پاد چه طعمی هستش. در این مطلب عوامل مهم و تاثیرگذار رو برای افرادی که به دنبال سالت با طعم مناسب برای ترک سیگار هستند را بررسی می کنیم و در ادامه بهترین طعم های سالت نیکوتین را معرفی می کنیم.

در این خصوص توجه به دو نکته اهمیت دارد 

 1. اگر افرادی که می خواهند سیگار را ترک کنند ولی نمی خواهند طعم دود تغییر بکند می توانند از همان طعم های تنباکویی سالت استفاده کنند که همان طعم وبو تنباکو را تداعی می کند البته در این خصوص هم طعم صد درصد خالص تنباکو هست و هم طعم های تغییر یافته با کمی افزودنی های مجاز مانند دارچین و وانیل که کمی از میزان تندی طعم تنباکو را کاهش می دهد .

2. تعدادی از افراد می خواهند هم زمان با تغییر سیگار بوی دود هم تغییر کند که اطرافیان آنها از بوی دود کمتر اذیت شوند که در این خصوص از طعم های میوه ای و همچنین ترگیب میوه ویخ استفاده می کنند .

 

بهترین سالت نیکوتین برای پاد 

 

معمولا افرادی که قصد ترک سیگار و استفاده از پاد را دارند دچار این مشکل می شوند که بهترین سالت نیکوتین برای پاد چی هستش؟ 

این افراد باید به این موضوع توجه کنند که اول ببینند چه مقدار سیگار و با چه میزان از حجم نیکوتین را استفاده می کرده اند  تا بهترین سالت نیکوتین را برای پاد انتخاب کنند 

در زیر جدولی را اورده ایم که حجم  نیکوتین وتعداد سیگار های استفاده شده روزانه و میزان سالت متناسب  را توصیه می کند .

تعداد سیگار مقدار نیکوتین سیگار  سالت نیکوتین 
کمتر از یک بسته   1 میلی گرم 25 میلی گرمی 
کمتر از یک بسته      3 میلی گرم    35 میلی گرمی 
بیشتر از یک بسته        5 میلی گرم     50 میلی گرمی

 

حتی در برخی از موارد که میزان نیکوتین سیگار بیشتر از میزان نیکوتین سالت های مورد استفاده باشد می توان از نیکوتین خالص استفاده کرده و با افزودن یک الی دو قطره به سالت نیکوتین مصرفی در هر بار استفاده میزان نیکوتین را بالا برد تا حس رضایت را برای این افراد فراهم نمود تا به مرور زمان این نیکوتین خالص را حذف نموده و میزان نیکوتین سالت را نیز کاهش داد.

بر اساس تجربیات نگارنده و مذاکره با تعداد زیادی از خریداران پاد استفاده ترکیبی از چند نخ سیگار روزانه در بین استفاده از پاد در هفته اول استفاده از پاد  توصیه می گردد تا عادت استفاده از سیگار به مرور زمان کاهش یابد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *